Inici
Altres serveis
Catàleg PDF
Visita el nostre blog
Central de reserves de cases de colònies
8,5
Valoració basada en 2 usuaris
Navegar

Casal Sant Vicenç (Itaca)

Temàtica activitats: Escola de mar
Adreça: C/Fons de les Creus s/n, 08350
Població: Arenys de MAr
Comarca: Maresme
Capacitat: 110 places
Descripció:

Situació: Arenys de Mar, el port i els voltants

El Casal Sant Vicenç es troba a la vila d' Arenys de Mar, un poble mariner amb més de 400 anys d'història i vila de ciutadans il·lustres com Salvador Espriu. Durant el s. XIV va haver de construir torres de defensa per contrarestar els atacs dels pirates.

Podreu gaudir de les seves platges, del port pesquer i esportiu, del nucli antic, del Museu d'Arenys, del Teatre Principal, del seu Festival de Jazz i de les festes del poble.

Arenys es coneguda per la seva gastronomia, pel seu clima i per la seva tranquil·litat.

Altres pobles propers són: Arenys de Munt, Canet de Mar, Sant Pol de Mar, Mataró i Calella.

La instal·lació es troba a la mateixa població, en un indret tranquil i amb tots els serveis a prop amb un ampli ventall d'activitats culturals, esportives i ambientals. Podreu gaudir d’un casal del segle XIX amb àmplies sales interiors per activitats, assajos i jocs o bé gaudir de l'exterior ja sigui als porxos, patis i piscina situada dins les instal·lacions.

La Casa

Situada a 15 minuts a peu de la platja i del port d'Arenys. Amb espais exteriors propis i piscina. Unes instal·lacions espaioses i equipades per a grups.

Distribuïda en dues plantes, disposa de 5 habitacions amb capacitat per 110 persones: 3/20, 1/22, 1/26 i 1/2. Sala d'estar de grans dimensions amb llar de foc, 4 sales de treball i capella pròpia. Servei mèdic a la mateixa població i centres hospitalaris propers (hospitals de Calella i Mataró) a 10 min. en cotxe. Servei de cuina pròpia i espais exteriors amb piscina per activitats a l'aire lliure. Ideal per escoles, esplais, grups esportius, de música, teatre o dansa, per a estades amb pernoctació i també per a reunions familiars o d'amics.

Com arribar-hi

Transport públic:  Tren direcció: Calella, o Blanes i baixar a Arenys de Mar. Un cop a l’estació creuarem la N-II i caminarem cap a la dreta fins trobar el 1º carrer: C/d’en Riera, al final del carrer, tombar a la Esquerra, i al 1º carrer Girar a la dreta: C/Bonaire, seguir amunt fins al final i girar a l’esquerra: C/Rial de Sa Clavella i seguir tot recte, desprès d’uns metres passarem per el Poliesportiu (Esquerra) i l’Escola Joan Maragall (dreta). Seguirem caminant amunt, fins que ens trobem a l’esquerra el C/Valldemaig. Pujarem una miqueta per aquest carrer fins a trobar a l’esquerra un camí de terra que ens dura a l’entrada de la casa de colònies.

En cotxe:

Per la carretera N II: Rotonda d’accés a la riera d’Arenys.Entrem a Arenys, i seguidament hi ha una segona rotonda que girarem enfilant pel carrer “Rial de Sa Clavella". Passarem pel davant d’una escola a ma dreta i el camp de futbol a ma esquerra.Arribem a un encreuament amb una palmera. Hem de girar a la dreta seguint la corba amb pujada fins a una senyal d’ Stop.Des d’aquesta senyal, girem a l’esquerra i al final del carrer, agafem el carrer Valldemaig, que fa una forta pujada.En aquest carrer, a ma esquerra hi ha un camí de terra amb arbres, que ens porta a la casa.

Per l'autopista :Sortida 109 de l’autopista C-32  Arenys de Mar/Arenys de Munt. Només sortir del peatge,  agafar direcció Girona/NII. Hi ha una espècie de rotonda (o raqueta) on hem d’anar direcció: bombers/mossos esquadra/IES Tres turons/Casal Sant Vicenç.Passem per davant els bombers i els mossos i continuem carrer fins arribar al poliesportiu municipal d’Arenys de Mar. Es un carrer de forta baixada.Al final hi ha un encreuament amb una palmera. Hem de continuar recte, fent una pujada, i a la senyal d’Stop, girar a l’esquerra, seguint el marge d'un parc. Envoltem el parc i seguim per un carrer que te una forta pujada (Carrer Valldemaig)Abans d'aquesta pujada hi ha una porta de reixa que dona a un camí de terra amb arbres. Aquest camí ens porta a la casa.

Distàncies principals

de Barcelona: 35 km
de Girona: 60 km
de Tarragona: 140 km
de Lleida: 195 km

Tipus de Casa:
Casa de Colònies
Serveis:
Allotjament i pensió, Estàncies amb activitats, Turisme familiar - cap de setmana, Piscina, Transport públic, Capella
Activitats d'Infantil i Primària
Aquestes activitats estan dissenyades ...
Veure activitat
Activitats d'ESO
Demana informació sobre aquesta casa de colònies

Fes una PRE-Reserva
*A fi de poder donar una millor resposta a la seva comanda, necessitem que ens detalli el nº aproximat de persones, règim i dates de l'estada. Gràcies
Mapa

8,0
Neteja

Comentaris dels usuaris
Encara no hi ha cap comentari sobre aquesta casa.

Gabinet MIP

Informació i contacte

Apartat de correus, 29. El Vendrell

43700 Tarragona
902 196 240

Cases de colònies Tarragona - Cases de colònies Barcelona - Cases de colònies Lleida - Cases de colònies Girona - Cases de colònies Alt Camp - Cases de colònies Alt Empordà - Cases de colònies Alt Penedès - Cases de colònies Alt Urgell - Cases de colònies Alta Ribagorça - Cases de colònies Anoia - Cases de colònies Bages - Cases de colònies Baix Camp - Cases de colònies Baix Ebre - Cases de colònies Baix Empordà - Cases de colònies Baix Llobregat - Cases de colònies Baix Penedès - Cases de colònies Barcelonès - Cases de colònies Berguedà - Cases de colònies Catalunya - Cases de colònies Cerdanya - Cases de colònies Conca de Barberà - Cases de colònies Fora de Catalunya - Cases de colònies Garraf - Cases de colònies Garrigues - Cases de colònies Garrotxa - Cases de colònies Gironès - Cases de colònies Maresme - Cases de colònies Montsià - Cases de colònies Noguera - Cases de colònies Osona - Cases de colònies Pallars Jussà - Cases de colònies Pallars Sobirà - Cases de colònies Pla d'Urgell - Cases de colònies Pla de l'Estany - Cases de colònies Priorat - Cases de colònies Ribera d'Ebre - Cases de colònies Ripollès - Cases de colònies Segarra - Cases de colònies Segrià - Cases de colònies Selva - Cases de colònies Solsonès - Cases de colònies Tarragonès - Cases de colònies Terra Alta - Cases de colònies Urgell - Cases de colònies Vall d'Aran - Cases de colònies Vallès Occidental - Cases de colònies Vallès Oriental -